Work- life balance #6

Indrømmet, jeg kan godt lide struktur og planlægning. Jeg kan godt lide fornemmelsen af at gå i seng, og så have så få hængepartier som muligt. Det kræver imidlertid at jeg bekæmper trangen til at falde sammen i sofaen, før jeg har ordnet alt på den mentale liste.

Min liste ser sådan ud:

  1. Oprydning efter aftensmad – et clean køkkenbord er bare rart at vågne op til
  2. Madpakker – de bliver ikke mere interessante af at blive lavet dagen før, men til gengæld er jeg sikker på at nå det. Kedelig madpakke er bedre end ingen madpakke
  3. Pakke taske – sørge for at pc’en er pakket ned, og evt. træningstøj er klar til dagen efter.
  4. Finde tøj frem til dagen efter – både til mig selv, for at undgå tøjkriser, og til ungerne
  5. Dække morgenbordet – sætte tallerkener, bestik og glas frem, for at spare et par minutter om morgenen
  6. Rydde det værste af ungernes legetøj væk i stuen – mest for at undgå faldskader hvis jeg skal op om natten..
  7. Tage mad ud af fryseren, hvis det skal bruges dagen efter

Og så er det tid til et afsnit af House of Lies på Netflix, benene op på sofaen, og en kop the 🙂 Because you’re worth it!

 

 

Del gerne!
Print this pageShare on Google+0Email this to someoneShare on Facebook2Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *