En dårlig nats søvn?

søvn

Notice: Undefined variable: post in /var/www/corporatemor.dk/public_html/wp-content/plugins/featured-image/featured-image.php on line 25

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/corporatemor.dk/public_html/wp-content/plugins/featured-image/featured-image.php on line 25

Notice: Undefined variable: post in /var/www/corporatemor.dk/public_html/wp-content/plugins/featured-image/featured-image.php on line 26

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/corporatemor.dk/public_html/wp-content/plugins/featured-image/featured-image.php on line 26

Så blev det atter mandag og en ny uge truer

Hvis det har været en lidt hård/god weekend uden for meget søvn, så kan det være overordentlig svært at komme op mandag morgen.

Jeg faldt over en artikel fra Iform (ikke at jeg egentlig læser træningsblade, hvilket min form også vidner om) om hvordan du bedst muligt klarer dig igennem en dag efter en søvnløs nat. Her tænker jeg at mine medmennesker med børn, også kunne have fordel af at læse denne artikel. I nat blev jeg selv vækket kl. 3, og holdt vågen i 30-45 min. Og igen kl 5.45.. Heldigvis ikke af det samme barn begge gange, men det er stadig ikke gavnligt for søvn kontoen. Og nej, mine børn er absolut ikke gode til at “samsove”. De er klart til solo-sovning, og det er deres mor også 😉

Artiklen lister en hel dags aktiviteter op, på klokkeslettet, så selv den allermest søvnige mor kan følge med. Jeg ville dog udskifte kl. 16.30 træningen med “hente børn og lege”, og kl. 22.30 tidpunktet skal klart være kl. 21.30 hvis det virkelig skal batte noget på min søvnkonto.

Og så er kaffe bare din ven. Det kan ikke siges for tit.

God fornøjelse og rigtig god mandag!

 

 

 

 

 

Del gerne!
Print this pageShare on Google+0Email this to someoneShare on Facebook1Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

One thought on “En dårlig nats søvn?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *